Catering dietetyczny

zaprojektowany we współpracy dietetyków i kucharzy

Menu w tym tygodniu

16.05.2022.- 20.05.2022.

Insulinooporność

poniedziałek(16 maj 2022)
Śniadanie
Granola orzechowa z nasionami i liofilizowaną żurawiną, jogurt naturalny
II śniadanie
Zupa z brokułem, jarmużem i ziemniakami
Obiad
Chilli con carne, ryż czerwony, surówka meksykańska z kapusty z kukurydzą
Podwieczorek
Baton kokosowy z wiśniami
Kolacja
Placki z kapusty i kaszy pęczak, sos pieczarkowy

wtorek(17 maj 2022)
Śniadanie
Kanapka z pastą z pieczonego kalafiora i prażonych nasion słonecznika
II śniadanie
Sałatka meksykańska z serem gouda IG
Obiad
Kofta z wieprzowa, pilaw Itamara z bulgurem, sos jogurtowo ziołowy, surówka z kiszonego ogórka, buraków i jabłka
Podwieczorek
Szarlotka na kruchym razowym cieście
Kolacja
Zupa krem z białych szparagów

środa(18 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z faux gras – fałszywym pasztetem z wątróbek,
II śniadanie
Placuszki bez mąki z oliwkami i porem, surówka z kiszonych buraków z żurawiną i czarnuszką
Obiad
Ragout z indykiem i pieczonymi warzywami, ryż brązowy, surówka z selera, orzechów włoskich i czerwonego winogrona
Podwieczorek
Kulki sezamowe z daktylami i lnem, Sałatka owocowa
Kolacja
Sałatka z pieczonym kalafiorem, czarną fasolą i daktylami, domowe pieczywo chrupkie z nasionami

czwartek(19 maj 2022)
Śniadanie
Muffinkowe omleciki z boczkiem i warzywami, Shot z imbiru, jabłek i cytryny
II śniadanie
Sałatka z tuńczykiem Nicejska
Obiad
Kotlety z buraka pieczone, letnie warzywa pieczone, sos jogurtowo ziołowy
Podwieczorek
Koktajl gryczany z mango i miętą
Kolacja
Gęsta zupa meksykańska z fasolą i pulpetami z indyka

piątek(20 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z pastą z twarogu i ciecierzycy ze słonecznikiem, chrupiąca marchewka
II śniadanie
Owocowy twist z chia i wiśniami
Obiad
Zrazy litewskie ze schabu w sosie pomidorowym, kasza pęczak, sałatka z buraków z wiśniami
Podwieczorek
Ciasteczka pełnoziarniste z płatkami owsianymi
Kolacja
Włoska sałatka z ziemniaków z dojrzewającą szynką

sobota(21 maj 2022)
Śniadanie
Kanapka z pieczonym schabem na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, kiszone buraki
II śniadanie
Kapuśniak z pomidorami i soczewicą
Obiad
Ryba Czarniak z sosem szpinakowym na razowym makaronie, surówka z młodej kapusty
Podwieczorek
Koktajl z truskawkami i amarantusem na jogurcie
Kolacja
Ful – egipska pasta z bobu na razowej tortilli, marokańska sałatka z marchwi

niedziela(22 maj 2022)
Śniadanie
Cytrynowa pasta z zielonego groszku na plackach z batatów i sezamu
II śniadanie
Owocowy koktajl mocy z orzechami nerkowca
Obiad
Klopsiki z indyka z kuminem w sosie grzybowym, surówka Coleslav
Podwieczorek
Jogurtowe ciasto z porzeczkami na mące razowej
Kolacja
Sałatka z czarnej komosy, fasoli czerwonej i prażonego sezamu

Standard

poniedziałek(16 maj 2022)
Śniadanie
Granola orzechowa z nasionami i liofilizowaną żurawiną, jogurt naturalny
II śniadanie
Zupa z brokułem, jarmużem i ziemniakami
Obiad
Chilli con carne , ryż, surówka meksykańska z kapusty z kukurydzą
Podwieczorek
Baton kokosowy z wiśniami
Kolacja
Placki z kapusty i kaszy pęczak, sos pieczarkowy

wtorek(17 maj 2022)
Śniadanie
Kanapka z pastą z pieczonego kalafiora i prażonych nasion słonecznika
II śniadanie
Sałatka meksykańska z serem gouda
Obiad
Kofta z wieprzowa, pilaw Itamara z bulgurem, sos jogurtowo ziołowy, surówka z kiszonego ogórka, buraków i jabłka
Podwieczorek
Szarlotka na kruchym cieście
Kolacja
Zupa krem z białych szparagów

środa(18 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z faux gras – fałszywym pasztetem z wątróbek,
II śniadanie
Placuszki bez mąki z oliwkami i porem, surówka z kiszonych buraków z żurawiną i czarnuszką
Obiad
Ragout z indykiem i pieczonymi warzywami, ryż, surówka z selera, orzechów włoskich i czerwonego winogrona
Podwieczorek
Kulki sezamowe z daktylami i lnem, sałatka owocowa
Kolacja
Sałatka z pieczonym kalafiorem, czarną fasolą i daktylami

czwartek(19 maj 2022)
Śniadanie
Muffinkowe omleciki z boczkiem i warzywami, Shot z imbiru, jabłek i cytryny
II śniadanie
Sałatka z tuńczykiem Nicejska
Obiad
Kotlety z buraka pieczone, pieczone warzywa korzeniowe, sos jogurtowo ziołowy
Podwieczorek
Koktajl gryczany z mango i miętą
Kolacja
Gęsta zupa meksykańska z fasolą i pulpetami z indyka

piątek(20 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z pastą z twarogu i ciecierzycy ze słonecznikiem, chrupiąca marchewka
II śniadanie
Owocowy twist z chia i wiśniami
Obiad
Zrazy litewskie ze schabu w sosie pomidorowym, kasza pęczak, sałatka z buraków z wiśniami
Podwieczorek
Ciasteczka pełnoziarniste z płatkami owsianymi
Kolacja
Włoska sałatka z młodych ziemniaków z dojrzewającą szynką

sobota(21 maj 2022)
Śniadanie
Kanapka z pieczonym schabem na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, kiszone buraki
II śniadanie
Kapuśniak z pomidorami i soczewicą
Obiad
Ryba Czarniak z sosem szpinakowym na makaronie, surówka z kapusty
Podwieczorek
Koktajl z truskawkami i amarantusem na jogurcie
Kolacja
Ful – egipska pasta z bobu na tortilli, sałatka z marchwi

niedziela(22 maj 2022)
Śniadanie
Cytrynowa pasta z zielonego groszku na plackach z batatów i sezamu
II śniadanie
Owocowy koktajl mocy z orzechami nerkowca
Obiad
Klopsiki z indyka z kuminem w sosie grzybowym, surówka Coleslav
Podwieczorek
Jogurtowe ciasto z porzeczką na mące razowej
Kolacja
Sałatka z jaśminowego ryżu, dyni, fasoli czerwonej i prażonego sezamu

Wege

poniedziałek(16 maj 2022)
Śniadanie
Granola orzechowa z nasionami i liofilizowanymi owocami, jogurt naturalny
II śniadanie
Zupa z brokułem, jarmużem i ziemniakami
Obiad
Boczniaki z jabłkiem i cebulką, pieczone ziemniaki, surówka meksykańska z kapusty z kukurydzą
Podwieczorek
Baton kokosowy z wiśniami
Kolacja
Placki z kapusty i kaszy pęczak, sos pieczarkowy

wtorek(17 maj 2022)
Śniadanie
Kanapka z pełnoziarnistego chleba Biesiada z pastą z pieczonego kalafiora i prażonego słonecznika
II śniadanie
Sałatka meksykańska z serem gouda
Obiad
Pilaw Itamara z bulgurem, surówka z kiszonego ogórka, buraków i jabłka
Podwieczorek
Szarlotka na kruchym cieście
Kolacja
Zupa krem z białych szparagów

środa(18 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z faux gras – fałszywym pasztetem z wątróbek,
II śniadanie
Placuszki bez mąki z oliwkami i porem, surówka z kiszonych buraków z żurawiną i czarnuszką
Obiad
Ragout z pieczonymi warzywami, ryż gotowany, surówka z selera, orzechów włoskich i czerwonego winogrona
Podwieczorek
Kulki sezamowe z daktylami i lnem, sałatka owocowa
Kolacja
Sałatka z pieczonym kalafiorem, czarną fasolą i daktylami

czwartek(19 maj 2022)
Śniadanie
Muffinkowe omleciki warzywami i serem, Shot z imbiru, jabłek i cytryny
II śniadanie
Sałatka Nicejska wegetariańska
Obiad
Kotlety z buraka pieczone, letnie warzywa pieczone, sos jogurtowo ziołowy
Podwieczorek
Koktajl gryczany z mango i miętą
Kolacja
Gęsta zupa meksykańska z fasolą

piątek(20 maj 2022)

Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z pastą z twarogu i ciecierzycy ze słonecznikiem i chrupiącą marchewką
II śniadanie
Owocowy twist z chia i wiśniami
Obiad
Bób z tofu po koreańsku, ryż gotowany, surówka z kapusty z dzikim oregano
Podwieczorek
Ciasteczka pełnoziarniste z płatkami owsianymi
Kolacja
Sałatka z ziemniaków z oscypkiem, grzybami, roszponką i pistacjami

sobota(21 maj 2022)
Śniadanie
Chleb pełnoziarnisty Biesiady z orzechową pastą z dyni i słonecznika, kiszone buraki
II śniadanie
Kapuśniak z pomidorami i soczewicą
Obiad
Kluski śląskie z marchewką i czarnuszką ze szpinakiem na mleczku kokosowym z suszonymi pomidorami, surówka z młodej kapusty
Podwieczorek
Koktajl z truskawkami i amarantusem na jogurcie
Kolacja
Ful – egipska pasta z bobu, na tortilli, sałatka z marchewki

niedziela(22 maj 2022)
Śniadanie
Cytrynowa pasta z zielonego groszku na plackach z batata z kurkumą i sezamem,
II śniadanie
Owocowy koktajl mocy z orzechami nerkowca
Obiad
Kokosowe curry carri na ryżu
Podwieczorek
Jogurtowe ciasto z porzeczkami na mące razowej
Kolacja
Sałatka z czarnej komosy, fasoli czerwonej i prażonego sezamu

DSCF3041 (1)

INSULINOOPORNOŚĆ

Świadoma gospodarka węglowodanowa to klucz do sukcesu! Dieta INSULINOOPORNOŚĆ to nie tylko wartościowe składniki, ale także umiejętność odpowiedniego komponowania posiłków! W diecie INSULINOOPORNOŚĆ przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków, dostosowanych do szczególnych wymagań metabolicznych.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów, dobranych tak żeby jak najkorzystniej uwalniać substancje odżywcze.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

STANDARD

Zdrowa dieta jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! W diecie standard przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów.
Polecamy ją wszystkim, którzy chcą popracować nad sylwetką i uporządkować swoje nawyki żywieniowe. Dieta standard pomoże osiągnąć ten cel.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

DSCF3576
DSCF3565

WEGE

Z diety wykluczamy mięso. To dobry krok w stronę zdrowego odżywiania! W diecie wege przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków, uwzględniające szczególne wymagania żywieniowe.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów. Wzbogaciliśmy ją strączkami i nasionami by dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość niezbędnych składników odżywczych.
Polecamy ją wszystkim, którzy wyeliminowali mięso ze swojego jadłospisu lub zamierzają to zrobić. Dieta wege pomoże w zdrowy sposób cieszyć się urozmaiconym menu i czerpać energię na codzienne wyzwania.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

pexels-annelies-brouw-3065512
pexels-annelies-brouw-3065512
DSCF2452

O nas

Diety Catering Biesiada Codziennie zostały zaprojektowane we współpracy dietetyków i kucharzy. Dzięki temu udaje się pogodzić surowe wytyczne żywieniowe oraz gusta nawet najbardziej wymagającego smakosza.
Od lat znany i sprawdzony smak spod znaku Biesiady cieszył podniebienia poznaniaków podczas różnych specjalnych okazji. Teraz przyszedł czas na gastronomię na nowe czasy i nowe potrzeby.

W dzisiejszym zabieganym świecie mało kto ma czas na to żeby zadbać o swój organizm. Opracowanie diety, dobranie odpowiednich składników, dbanie o regularność posiłków – to wszystko zajmuje wiele czasu. Dlatego chętnie zajmiemy się tym za Was.

Niech dobra energia towarzyszy Wam każdego dnia. Chętnie przygotujemy posiłki byście Wy mogli skupić się na tym, co dla Was najważniejsze.

Biesiada ul.Świętego Rocha 11 tel.618687937 kontakt@cateringbiesiada.pl