Catering dietetyczny

zaprojektowany we współpracy dietetyków i kucharzy

Menu w tym tygodniu

14.06.2021.-20.06.2021.

Insulinooporność

poniedziałek(14.06.2021)
Śniadanie
Pasta mięsna z cheddarem i awokado nacchleie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z pieczonej rzodkiewki, kopru włoskiego i migdałów
II śniadanie
Sałatka po marokańsku z fetą i truskawkami, pieczywo chrupkie z nasionami,
Obiad
Miruna zapiekana na czarnej soczewicy z warzywami
Podwieczorek
Rabarbarowe ciasto low carb
Kolacja
Placuszki warzywne z serowym dipem i surowymi warzywami

wtorek(15.06.2021)
Śniadanie
Gryczanka z truskawkami, orzechami włoskimi i gorzką czekoladą
II śniadanie
Zupa pomidorowa z kuminem i fasolą adzuki
Obiad
Pieczona polędwiczka wieprzowa w stylu toskańskim, razowy makaron, surówka z białej kapusty
Podwieczorek
Koktajl z malinami i amarantusem na mleku kokosowym
Kolacja
Sałatka a’la Tabbuleh ze szparagami, rzodkiewką i komosą, Grissini razowe

środa(16.06.2021)
Śniadanie
Wrapy razowe z mozzarellą, jajkiem i pieczoną szynką i salsą pomidorową
II śniadanie
Hummus z chrupiącymi warzywami i czarnuszką
Obiad
Razowe łazanki ze szparagami i młodą kapustą, drobiowe kotlety z warzywami
Podwieczorek
Sałatka birmańska z imbirem, cieciorką, soczewicą
Kolacja
Chowder z wędzonym łososiem

czwartek(17.06.2021)
Śniadanie
Pasztet z fasoli na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z rzodkiewki i kukurydzy
II śniadanie
Sałatka z kurczaka, selera naciowego, winogron i nerkowca, pieczywo chrupkie z nasionami Biesiady
Obiad
Ryba na grillowanych warzywach z masłem estragonowym, Ryż czarny gotowany, Sałatka z młodej kapusty i selera z orzechami laskowymi
Podwieczorek
Ciasto buraczane z orzechami
Kolacja
Brukselka z komosą i sosem musztardowym

piątek(18.06.2021)
Śniadanie
Frittata z pomidorami, chleb pełnoziarnisty Biesiada,
II śniadanie
Sałatka ziemniaczana z oscypkiem, grzybami, roszponką i pistacjami
Obiad
Caponata z kurczakiem, ryż czerwony
Podwieczorek
Smoothie na komosie ryżowej o smaku sernika z truskawkami , kulki sezamowe z daktylami i lnem
Kolacja
Placki z niepalonej kaszy gryczanej ze śmietaną koperkiem i łososiem wędzonym

sobota(19.06.2021)
Śniadanie
Pasta z batata, selera i migdałów na chleb twarogowym z otrębami i orzechami włoskimi,
II śniadanie
Kokosowa owsianka z rabarbarem IG
Obiad
Indyk pieczony z czosnkiem i ziołami, kasza gryczana, Fasolka szparagowa z olejem dyniowym i pestkami dyni,
Podwieczorek
Chłodnik litewski z jajakiem
Kolacja
Placuszki brokułowe z serem Bursztyn i jogurtem greckim

niedziela(20.06.2021)
Śniadanie
Crunchy marchewkowo-orzechowe z płatkami owsianymi, orzechami i pestkami dyni na naturalnym jogurcie
II śniadanie
Pasta z twarogu i buraka, chleb pełnoziarnisty Biesiady
Obiad
Gulasz wieprzowy z karmelizowanym rabarbarem , kluski pełnoziarniste, surówka z młodej kapusty z koperkiem
Podwieczorek
Pudding chia z mleczkiem kokosowym i borówkami
Kolacja
Sałatka z pieczonych batatów, rukoli i granatu

Standard

poniedziałek(14.06.2021)
Śniadanie
Pasta mięsna z cheddarem i awokado nacchleie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z pieczonej rzodkiewki, kopru włoskiego i migdałów
II śniadanie
Sałatka po marokańsku z fetą i truskawkami, Żytnie grzanki ziołowe
Obiad
Miruna zapiekana na czarnęj soczewicy z warzywami
Podwieczorek
Rabarbarowe ciasto low carb
Kolacja
Placuszki warzywne z serowym dipem i surowymi warzywami

wtorek(15.06.2021)
Śniadanie
Gryczanka z truskawkami, orzechami włoskimi i gorzką czekoladą
II śniadanie
Zupa pomidorowa z kuminem i fasolą adzuki
Obiad
Pieczona polędwiczka wieprzowa w stylu toskańskim, gnocchi pietruszkowe,
Podwieczorek
Koktajl z malinami i amarantusem na mleku kokosowym
Kolacja
Sałatka a’la Tabbuleh ze szparagami, rzodkiewką i komosą, Grissini razowe

środa(16.06.2021)
Śniadanie
Wrapy z tortilli z mozzarellą, jajkiem i pieczoną szynką i salsą pomidorową
II śniadanie
Hummus z chrupiącymi warzywami i czarnuszką
Obiad
Łazanki ze szparagami i młodą kapustą, drobiowe kotlety z warzywami,
Podwieczorek
Sałatka z ziemniaków, ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów
Kolacja
Chowder z kukurydzą, selerem naciowym i wędzonym łososiem

czwartek(17.06.2021)
Śniadanie
Pasztet z fasoli na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z rzodkiewki i kukurydzy
II śniadanie
Sałatka z kurczaka, selera naciowego, winogron i nerkowca, żytnie grzanki ziołowe
Obiad
Ryba na grillowanych warzywach z masłem estragonowym, Ryż czarny gotowany, Sałatka z młodej kapusty i selera z orzechami laskowymi
Podwieczorek
Ciasto buraczane z orzechami
Kolacja
Brukselka z komosą i sosem musztardowym

piątek(18.06.2021)
Śniadanie
Frittata z pomidorami, chleb pełnoziarnisty Biesiada,
II śniadanie
Sałatka ziemniaczana z oscypkiem, grzybami, roszponką i pistacjami
Obiad
Caponata z kurczakiem, ryż gotowany
Podwieczorek
Smoothie na komosie ryżowej o smaku sernika z truskawkami , kulki sezamowe z daktylami i lnem
Kolacja
Placki z niepalonej kaszy gryczanej ze śmietaną koperkiem i łososiem wędzonym

sobota(19.06.2021)
Śniadanie
Pasta z batata, selera i migdałów na chlebie twarogowym z otrębami i orzechami włoskimi,
II śniadanie
Kokosowa owsianka z rabarbarem
Obiad
Indyk pieczony z czosnkiem i ziołami, kasza gryczana, fasolka szparagowa z olejem dyniowym i pestkami dyni,
Podwieczorek
Chłodnik litewski z jajkiem
Kolacja
Placuszki brokułowe z serem Bursztyn i jogurtem greckim

niedziela(20.06.2021)
Śniadanie
Crunchy marchewkowo-orzechowe z płatkami owsianymi, orzechami i pestkami dyni na naturalnym jogurcie
II śniadanie
Pasta z twarogu i buraka, chleb pełnoziarnisty Biesiady
Obiad
Gulasz wieprzowy z karmelizowanym rabarbarem, kluseczki półfrancuskie, surówka z młodej kapusty z koperkiem
Podwieczorek
Pudding chia z mleczkiem kokosowym i borówkami
Kolacja
Sałatka z pieczonych batatów, rukoli i granatu

Wege

poniedziałek(14.06.2021)
Śniadanie
Pasta mięsna z cheddarem i awokado na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z pieczonej rzodkiewki, kopru włoskiego i migdałów
II śniadanie
Sałatka po marokańsku z fetą i truskawkami, pieczywo chrupkie z nasionami,
Obiad
Czarna soczewica z warzywami – letnia
Podwieczorek
Rabarbarowe ciasto low carb
Kolacja
Placuszki warzywne z serowym dipem i surowymi warzywami

wtorek(15.06.2021)
Śniadanie
Gryczanka z truskawkami, orzechami włoskimi i gorzką czekoladą
II śniadanie
Zupa pomidorowa z kuminem i fasolą adzuki
Obiad
Tofu Pannang Curry, azjatycki makaron pszeniczny,
Podwieczorek
Koktajl z malinami i amarantusem na mleku kokosowym
Kolacja
Sałatka a’la Tabullech ze szparagami, rzodkiewką i komosą, grissini razowe

środa(16.06.2021)
Śniadanie
Wrapy z tortilli z mozzarellą, jajkiem i pastą dyniową z orzechami , salsa pomidorowa
II śniadanie
Hummus z chrupiącymi warzywami i czarnuszką
Obiad
Łazanki ze szparagami i młodą kapustą. z kotlecikiem z batatów,
Podwieczorek
Sałatka z ziemniaków, ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów
Kolacja
Chowder z kukurydzą i soczewicą

czwartek(17.06.2021)
Śniadanie
Pasztet z fasoli na chlebie pełnoziarnistym Biesiady, sałatka z rzodkiewki i kukurydzy
II śniadanie
Sałatka z makaronu chow mein z warzywami, grzybami shiitake i sosem hoisin
Obiad
Dal z kalafiora, ciecierzycy i pomidorów, Ryż czarny gotowany
Podwieczorek
Ciasto buraczane z orzechami
Kolacja
Brukselka z komosą i sosem musztardowym

piątek(18.06.2021)
Śniadanie
Frittata z pomidorami, chleb pełnoziarnisty Biesiada,
II śniadanie
Sałatka ziemniaczana z oscypkiem, grzybami, roszponką i pistacjami
Obiad
Caponata z ziemniakami, ryż czerwony
Podwieczorek
Smoothie na komosie ryżowej o smaku sernika z truskawkami , kulki sezamowe z daktylami i lnem
Kolacja
Placki z niepalonej kaszy gryczanej ze śmietaną koperkiem i łososiem wędzonym

sobota(19.06.2021)
Śniadanie
Pasta z batata, selera i migdałów, chleb twarogowy z otrębami i orzechami włoskimi,
II śniadanie
Kokosowa owsianka z rabarbarem
Obiad
Lasagne ze szpinakiem i serem Feta
Podwieczorek
Chłodnik litewski z jajkiem
Kolacja
Placuszki brokułowe z serem Bursztyn i jogurtem greckim

niedziela(20.06.2021)
Śniadanie
Crunchy marchewkowi-orzechowe z płatkami owsianymi, orzechami i pestkami dyni na naturalnym jogurcie
II śniadanie
Pasta z twarogu i buraka, chleb pełnoziarnisty Biesiady
Obiad
Bezmięsne gołąbki z kaszą pęczak i boczniakami , sałatka z ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów, sos pomidorowy do gołąbków
Podwieczorek
Pudding chia z mleczkiem kokosowym i borówkami
Kolacja
Sałatka z pieczonych batatów, rukoli i granatu, pieczywo chrupkie z nasionami

pexels-valeria-boltneva-1516415

INSULINOOPORNOŚĆ

Świadoma gospodarka węglowodanowa to klucz do sukcesu! Dieta INSULINOOPORNOŚĆ to nie tylko wartościowe składniki, ale także umiejętność odpowiedniego komponowania posiłków! W diecie INSULINOOPORNOŚĆ przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków, dostosowanych do szczególnych wymagań metabolicznych.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów, dobranych tak żeby jak najkorzystniej uwalniać substancje odżywcze.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

STANDARD

Zdrowa dieta jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! W diecie standard przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów.
Polecamy ją wszystkim, którzy chcą popracować nad sylwetką i uporządkować swoje nawyki żywieniowe. Dieta standard pomoże osiągnąć ten cel.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

_DSF9012

WEGE

Z diety wykluczamy mięso. To dobry krok w stronę zdrowego odżywiania! W diecie wege przygotowaliśmy dla Was codziennie 5 w pełni zbilansowanych, zdrowych i smacznych posiłków, uwzględniające szczególne wymagania żywieniowe.
Zadbaliśmy o to by nie zabrakło świeżych warzyw, pełnowartościowego białka, zdrowych tłuszczy i odżywczych węglowodanów. Wzbogaciliśmy ją strączkami i nasionami by dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość niezbędnych składników odżywczych.
Polecamy ją wszystkim, którzy wyeliminowali mięso ze swojego jadłospisu lub zamierzają to zrobić. Dieta wege pomoże w zdrowy sposób cieszyć się urozmaiconym menu i czerpać energię na codzienne wyzwania.
Dostępna w wariantach 1500 kcal, 1800 kcal i 2200 kcal.

pexels-annelies-brouw-3065512
pexels-annelies-brouw-3065512
DSCF2452

O nas

Diety Catering Biesiada Codziennie zostały zaprojektowane we współpracy dietetyków i kucharzy. Dzięki temu udaje się pogodzić surowe wytyczne żywieniowe oraz gusta nawet najbardziej wymagającego smakosza.
Od lat znany i sprawdzony smak spod znaku Biesiady cieszył podniebienia poznaniaków podczas różnych specjalnych okazji. Teraz przyszedł czas na gastronomię na nowe czasy i nowe potrzeby.

W dzisiejszym zabieganym świecie mało kto ma czas na to żeby zadbać o swój organizm. Opracowanie diety, dobranie odpowiednich składników, dbanie o regularność posiłków – to wszystko zajmuje wiele czasu. Dlatego chętnie zajmiemy się tym za Was.

Niech dobra energia towarzyszy Wam każdego dnia. Chętnie przygotujemy posiłki byście Wy mogli skupić się na tym, co dla Was najważniejsze.

Biesiada ul.Świętego Rocha 11 tel.618687937 kontakt@cateringbiesiada.pl